Wednesday, July 31, 2013

29.7.2013 Zacina novy tyden (Miska)

Pro me novy tyden pracovne nezacal, ale s radosti vam popisu, jak pracovali jini :-). Budiz mi omluvou moje nove nalezena alergie - alergie na prach. Zkolila me dokonale. Od nedele rana me to laplo a uz me to asi nepusti. Slzi mi oci a neopoustime vlezla ryma, jsem spuchla jako kulicka, boli me hlava a nemam na nic energii, k nicemu chut....coz je pro dobrovolnika a pracovnika Bez mamy dusevni peklo. Skoro cele pondeli jsme prolezela a premyslim z ceho ta alergie vznikla a proc prave ja:-). Uvazuji, ze se budu muset premistit na jine pusobiste, traba do Igogwe, ale nechci sve milovane Mahango opustit, zrovna ted kdyz je tady spoustu prace a veci k reseni. A tak jsem dnes alespon udelala dalsi hokus pokus s ohrevem vody na nasem solarnim pristroji. A musim rict, ze voda se tentokrat nahrala natolik, ze skutecne nebylo mozne v ni udrzet ani spicku prstu. Udelalo mi to radost, ale stale nevime, jestli se znicili bakterie ci nikoliv. Kdyz Chris zhanel zavarovaci teplomer, tak nikdo z prodavacu nevedel vo co go. A tak jsme s holkama vyuzili horkou vodu k prani pradla. Sestry, ktere se na nase pokusy dost nevericne divali, byli skutecne prekvapene a sirotci vyvalovali kukadla. Dokonce se na to prisli podivat i mistni oslici;-).


Odpoledne Tomas a holky smerovali k sirotcinci vymalovat dalsi pokoj. Ja jsem to jistila zdalky, zalezla na stanici, schovana pred prachem. Porad mi klepali na dvere sirotci, aby zvedeli, kde je Tomas. Slibil jim totiz fotbalek. Nakonec se ho dockali a zahrali si tesne pred tim nez jim uplne zapadlo slunce a tma je zahnala zpet domu.

No comments:

Post a Comment